Wednesday 22 July 2009

FLOATING POINTS





"I got into jazz mainly because I felt really restricted by classical playing. I just felt like I was playing a type writer rather than "expressing myself," if you get me. So the piano was transformed from a typewriter into a sort of extension of what I could hear in my head, and so I wouldn’t say I was a technical pianist, but I feel comfortable playing what I hear in my head! [...] I’m a mess... I’ll go from listening to a 17th Century Monteverdi opera to Roska’s new funky offering. I’m completely                                                  messed up with what I absorb sonically!"                                                      (FABRIC)

"Highly talented young producer Floating Points pays his dues to the legendary Sun Ra, electrifying a slow 'n low bumpbeat with squirts of synthfunk and swimming into glorious psyched atmospheres."  (BOOMKAT)

Πίσω από το όνομα Floating Points βρίσκεται ένας 23χρονος από το Manchester, ο Sam Shepherd. Από μωρό παιδί τον έτρεχαν οι γονείς του σε εκκλησιαστικές χορωδίες και ωδεία, ώσπου κάποια στιγμή βρέθηκε ολομόναχος σε ένα πλήρως εξοπλισμένο αναλογικό στούντιο, εγκαταλελειμμένο εν όψει του περάσματος στην ψηφιακή εποχή. 'Ετσι μεγάλωσε με μια εκτίμηση για την ποιότητα του ήχου, με επιρροές που φτάνουν από Monteverdi (;) ως τον Debussy και από κει στον Sun Ra! Ο 'ουράνιος' ήχος υπάρχει και στους τρεις παραπάνω, με λίγο διαφορετικά συμφραζόμενα βέβαια... πάντως ο ήχος των Floating Points είναι μοναδικά up-lifting, με πολύ φως και ανάταση μέσα του. Μουσικά αντιπροσωπεύει αυτήν τη στιγμή την πρώτη γραμμή του νέου παγκόσμιου ήχου χωρίς όνομα, ανοιχτός σε κάθε δυνατό ενδεχόμενο του groove. Ο Gilles Peterson και η Planet-μ τον βούτηξαν ήδη, και ο ήχος του κολλάει σε κάθε set ιδανικά, ιδιαίτερα την ώρα που σκάει το χάραμα. Άραγε θα τον ανακαλύψουν οι έλληνες dj's το καλοκαίρι; 

(Στην εικόνα ο Floating Points μαζί με τον Dorian Concept).

link1  (mixtape for Marry Ann Hobbs!) 
link2  (mixtape for Fabric!)
link3  (mixtape for Gilles Peterson!)
link4  (mixtape for RinseFM!)
link5  (interview!) 
link6  (floating points live band!)

3 comments:

  1. 3 oct. sthn athina mazi me alexander nut kai yparxoun djs pou paizoun floating points. btw 15 oct. paizw thesaloniki warm up gia gaslamp. kanonise meeting ;-)

    ReplyDelete
  2. 8a boruse na ginei poly agapito to funky stin ellada.. akusa oti o martyn sto guru bar apo8eo8ike. edo pano mono sto zenit 8a pexun funky : ) gaslamp? ade, aneba na katastrosume conspiracy~

    ReplyDelete
  3. dude esas twra sas erxetai to disco siga siga etoimasteite lol check to mj cole mix sto fact btw kwloleei

    ReplyDelete